Назва
Загальна
Зміна
I
II
III
IV
V
VI
VII
VIII
IX
1Суми72.0 %8.5 %76.7 %66.7 %41.7 %58.3 %92.9 %80.0 %66.7 %60.0 %75.0 %
2Львів69.6 %10.2 %84.5 %62.5 %70.8 %83.3 %71.4 %63.3 %66.7 %40.0 %64.6 %
3Вінниця68.8 %7.0 %78.3 %29.2 %66.7 %83.3 %89.3 %83.3 %38.9 %40.0 %75.0 %
4Бахмут68.5 %12.5 %70.0 %66.7 %50.0 %58.3 %78.6 %93.3 %66.7 %40.0 %58.3 %
5Маріуполь68.3 %20.6 %86.2 %25.0 %41.7 %100.0 %85.7 %70.0 %44.4 %60.0 %70.8 %
6Бердянськ68.0 %14.5 %81.7 %58.3 %50.0 %83.3 %78.6 %60.0 %44.4 %40.0 %81.3 %
7Луцьк67.3 %8.3 %81.7 %33.3 %66.7 %58.3 %92.9 %73.3 %50.0 %60.0 %70.8 %
8Чернігів65.8 %9.8 %73.3 %62.5 %58.3 %83.3 %78.6 %73.3 %33.3 %40.0 %56.3 %
9Миколаїв63.5 %12.5 %76.7 %37.5 %66.7 %83.3 %78.6 %66.7 %22.2 %40.0 %70.8 %
10Тернопіль63.3 %6.5 %70.0 %41.7 %41.7 %83.3 %75.0 %63.3 %77.8 %40.0 %52.1 %
11Івано-Франківськ62.1 %13.3 %75.9 %33.3 %50.0 %75.0 %50.0 %100.0 %22.2 %60.0 %64.6 %
12Краматорськ61.5 %7.0 %83.3 %25.0 %33.3 %58.3 %78.6 %93.3 %11.1 %40.0 %75.0 %
13Кам'янське60.8 %7.8 %78.3 %25.0 %50.0 %79.2 %71.4 %73.3 %61.1 %60.0 %33.3 %
14Кам'янець-Подільський59.0 %7.5 %88.3 %33.3 %33.3 %37.5 %92.9 %76.7 %11.1 %40.0 %64.6 %
15Житомир58.8 %11.3 %62.1 %25.0 %66.7 %83.3 %57.1 %73.3 %44.4 %40.0 %62.5 %
16Київ58.5 %15.6 %67.2 %20.8 %66.7 %37.5 %85.7 %63.3 %77.8 %60.0 %50.0 %
17Дніпро58.5 %15.3 %76.7 %41.7 %66.7 %100.0 %57.1 %60.0 %33.3 %40.0 %33.3 %
18Умань58.5 %17.0 %73.3 %75.0 %83.3 %41.7 %71.4 %56.7 %44.4 %60.0 %25.0 %
19Одеса57.8 %9.0 %82.8 %25.0 %66.7 %45.8 %78.6 %73.3 %55.6 %40.0 %33.3 %
20Біла Церква56.0 %14.5 %68.3 %41.7 %50.0 %75.0 %64.3 %40.0 %33.3 %100.0 %47.9 %
21Кропивницький55.5 %19.5 %70.0 %41.7 %33.3 %66.7 %78.6 %56.7 %44.4 %40.0 %37.5 %
22Ніжин55.0 %13.0 %70.0 %33.3 %66.7 %50.0 %78.6 %53.3 %44.4 %40.0 %45.8 %
23Черкаси53.3 %10.3 %66.7 %41.7 %41.7 %16.7 %85.7 %70.0 %55.6 %20.0 %43.8 %
24Ковель51.3 %10.0 %55.0 %58.3 %41.7 %37.5 %71.4 %63.3 %55.6 %0.0 %37.5 %
25Чернівці51.0 %-0.5 %76.7 %25.0 %33.3 %58.3 %57.1 %40.0 %44.4 %40.0 %62.5 %
26Полтава50.3 %11.6 %72.4 %41.7 %25.0 %58.3 %50.0 %66.7 %0.0 %60.0 %50.0 %
27Дрогобич49.5 %2.0 %61.7 %16.7 %25.0 %41.7 %71.4 %73.3 %33.3 %40.0 %47.9 %
28Ужгород48.8 %11.5 %63.3 %33.3 %41.7 %58.3 %71.4 %46.7 %0.0 %30.0 %60.4 %
29Рівне48.5 %6.0 %80.0 %16.7 %41.7 %50.0 %50.0 %53.3 %22.2 %40.0 %58.3 %
30Слов'янськ47.2 %8.8 %62.1 %41.7 %41.7 %75.0 %42.9 %46.7 %22.2 %40.0 %37.5 %
31Бровари46.2 %16.1 %74.1 %25.0 %33.3 %33.3 %57.1 %76.7 %22.2 %40.0 %22.9 %
32Сєверодонецьк46.0 %-2.0 %50.0 %41.7 %33.3 %62.5 %53.6 %60.0 %11.1 %40.0 %37.5 %
33Нікополь45.5 %14.5 %66.7 %66.7 %16.7 %66.7 %21.4 %46.7 %33.3 %40.0 %29.2 %
34Шостка45.2 %7.8 %74.1 %58.3 %25.0 %37.5 %42.9 %66.7 %22.2 %40.0 %10.4 %
35Конотоп44.8 %11.3 %61.7 %25.0 %41.7 %58.3 %42.9 %56.7 %22.2 %40.0 %37.5 %
36Олександрія44.2 %9.8 %75.9 %25.0 %33.3 %58.3 %46.4 %36.7 %22.2 %40.0 %41.7 %
37Лисичанськ44.0 %13.8 %63.3 %25.0 %16.7 %58.3 %50.0 %56.7 %27.8 %40.0 %29.2 %
38Бердичів43.5 %12.8 %58.3 %33.3 %50.0 %16.7 %64.3 %76.7 %22.2 %20.0 %18.8 %
39Кривий Ріг42.5 %6.5 %61.7 %41.7 %33.3 %50.0 %14.3 %56.7 %11.1 %40.0 %56.3 %
40Харків42.5 %7.5 %53.4 %25.0 %25.0 %41.7 %42.9 %66.7 %33.3 %20.0 %41.7 %
41Мелітополь41.0 %7.0 %39.7 %16.7 %33.3 %20.8 %78.6 %23.3 %66.7 %40.0 %50.0 %
42Мукачеве39.0 %0.0 %46.7 %0.0 %25.0 %100.0 %42.9 %50.0 %22.2 %0.0 %25.0 %
43Хмельницький38.4 %-2.0 %51.7 %16.7 %50.0 %33.3 %92.9 %33.3 %0.0 %40.0 %14.6 %
44Запоріжжя36.8 %-2.0 %51.7 %75.0 %25.0 %16.7 %21.4 %26.7 %44.4 %60.0 %20.8 %
45Кременчук36.4 %2.0 %72.4 %4.2 %41.7 %16.7 %50.0 %20.0 %33.3 %60.0 %39.6 %
46Херсон35.4 %-2.0 %43.1 %16.7 %41.7 %33.3 %64.3 %16.7 %38.9 %40.0 %29.2 %
47Павлоград33.9 %-1.0 %48.3 %25.0 %66.7 %33.3 %25.0 %30.0 %27.8 %40.0 %27.1 %
48Новомосковськ30.3 %6.5 %48.3 %0.0 %33.3 %58.3 %21.4 %36.7 %22.2 %40.0 %12.5 %
49Костянтинівка30.2 %-1.5 %44.8 %0.0 %25.0 %33.3 %14.3 %33.3 %66.7 %20.0 %33.3 %
50Ізмаїл26.9 %-0.5 %46.6 %0.0 %8.3 %16.7 %7.1 %50.0 %44.4 %60.0 %16.7 %
 

Основною метою проекту є надання громадськості відповідних даних щодо прозорості міських та регіональних органів влади в 2016 році на основі дослідження серед представників міст та регіонів. Ми вважаємо, що підвищення рівня поінформованості про ці дані підвищить прозорість окремих органів місцевого самоврядування, адже мери будуть керуватися ними.

Портал був створений в рамках проекту «Транспарентність, фінансове здоров’я та конкурентоспроможність муніципалітетів», що реалізується за фінансової підтримки Офіційної Допомоги з метою розвитку від Словацької Республіки (SlovakAid) і Посольство Сполучених Штатів Америки. Управління проектом здійснюється словацькою недержавною неприбутковою організацією INEKO і українським аналітичним центром МЦПД. ІNEKO та МЦПД не несуть відповідальності за повну функціональність порталів, створених INEKO, МЦПД або третіми сторонами, а також за точність даних, що представлені на створених порталах.