Назва
Рейтинг
Зміна
I
II
III
IV
V
VI
VII
VIII
IX
1Кам'янець-ПодільськийB-7.5 %88.3 %33.3 %33.3 %37.5 %92.9 %76.7 %11.1 %40.0 %64.6 %
2ЛуцькB+8.3 %81.7 %33.3 %66.7 %58.3 %92.9 %73.3 %50.0 %60.0 %70.8 %
3СумиA-8.5 %76.7 %66.7 %41.7 %58.3 %92.9 %80.0 %66.7 %60.0 %75.0 %
4ХмельницькийD+-2.0 %51.7 %16.7 %50.0 %33.3 %92.9 %33.3 %0.0 %40.0 %14.6 %
5ВінницяB+7.0 %78.3 %29.2 %66.7 %83.3 %89.3 %83.3 %38.9 %40.0 %75.0 %
6КиївB-15.6 %67.2 %20.8 %66.7 %37.5 %85.7 %63.3 %77.8 %60.0 %50.0 %
7МаріупольB+20.6 %86.2 %25.0 %41.7 %100.0 %85.7 %70.0 %44.4 %60.0 %70.8 %
8ЧеркасиC+10.3 %66.7 %41.7 %41.7 %16.7 %85.7 %70.0 %55.6 %20.0 %43.8 %
9БахмутB+12.5 %70.0 %66.7 %50.0 %58.3 %78.6 %93.3 %66.7 %40.0 %58.3 %
10БердянськB+14.5 %81.7 %58.3 %50.0 %83.3 %78.6 %60.0 %44.4 %40.0 %81.3 %
11КраматорськB7.0 %83.3 %25.0 %33.3 %58.3 %78.6 %93.3 %11.1 %40.0 %75.0 %
12КропивницькийB-19.5 %70.0 %41.7 %33.3 %66.7 %78.6 %56.7 %44.4 %40.0 %37.5 %
13МелітопольC-7.0 %39.7 %16.7 %33.3 %20.8 %78.6 %23.3 %66.7 %40.0 %50.0 %
14МиколаївB12.5 %76.7 %37.5 %66.7 %83.3 %78.6 %66.7 %22.2 %40.0 %70.8 %
15НіжинB-13.0 %70.0 %33.3 %66.7 %50.0 %78.6 %53.3 %44.4 %40.0 %45.8 %
16ОдесаB-9.0 %82.8 %25.0 %66.7 %45.8 %78.6 %73.3 %55.6 %40.0 %33.3 %
17ЧернігівB+9.8 %73.3 %62.5 %58.3 %83.3 %78.6 %73.3 %33.3 %40.0 %56.3 %
18ТернопільB6.5 %70.0 %41.7 %41.7 %83.3 %75.0 %63.3 %77.8 %40.0 %52.1 %
19ДрогобичC2.0 %61.7 %16.7 %25.0 %41.7 %71.4 %73.3 %33.3 %40.0 %47.9 %
20Кам'янськеB7.8 %78.3 %25.0 %50.0 %79.2 %71.4 %73.3 %61.1 %60.0 %33.3 %
21КовельC+10.0 %55.0 %58.3 %41.7 %37.5 %71.4 %63.3 %55.6 %0.0 %37.5 %
22ЛьвівB+10.2 %84.5 %62.5 %70.8 %83.3 %71.4 %63.3 %66.7 %40.0 %64.6 %
23УжгородC11.5 %63.3 %33.3 %41.7 %58.3 %71.4 %46.7 %0.0 %30.0 %60.4 %
24УманьB-17.0 %73.3 %75.0 %83.3 %41.7 %71.4 %56.7 %44.4 %60.0 %25.0 %
25Біла ЦеркваB-14.5 %68.3 %41.7 %50.0 %75.0 %64.3 %40.0 %33.3 %100.0 %47.9 %
26БердичівC-12.8 %58.3 %33.3 %50.0 %16.7 %64.3 %76.7 %22.2 %20.0 %18.8 %
27ХерсонD+-2.0 %43.1 %16.7 %41.7 %33.3 %64.3 %16.7 %38.9 %40.0 %29.2 %
28БровариC16.1 %74.1 %25.0 %33.3 %33.3 %57.1 %76.7 %22.2 %40.0 %22.9 %
29ДніпроB-15.3 %76.7 %41.7 %66.7 %100.0 %57.1 %60.0 %33.3 %40.0 %33.3 %
30ЖитомирB-11.3 %62.1 %25.0 %66.7 %83.3 %57.1 %73.3 %44.4 %40.0 %62.5 %
31ЧернівціC+-0.5 %76.7 %25.0 %33.3 %58.3 %57.1 %40.0 %44.4 %40.0 %62.5 %
32СєверодонецькC-2.0 %50.0 %41.7 %33.3 %62.5 %53.6 %60.0 %11.1 %40.0 %37.5 %
33Івано-ФранківськB13.3 %75.9 %33.3 %50.0 %75.0 %50.0 %100.0 %22.2 %60.0 %64.6 %
34КременчукD+2.0 %72.4 %4.2 %41.7 %16.7 %50.0 %20.0 %33.3 %60.0 %39.6 %
35ЛисичанськC-13.8 %63.3 %25.0 %16.7 %58.3 %50.0 %56.7 %27.8 %40.0 %29.2 %
36ПолтаваC+11.6 %72.4 %41.7 %25.0 %58.3 %50.0 %66.7 %0.0 %60.0 %50.0 %
37РівнеC6.0 %80.0 %16.7 %41.7 %50.0 %50.0 %53.3 %22.2 %40.0 %58.3 %
38ОлександріяC-9.8 %75.9 %25.0 %33.3 %58.3 %46.4 %36.7 %22.2 %40.0 %41.7 %
39КонотопC-11.3 %61.7 %25.0 %41.7 %58.3 %42.9 %56.7 %22.2 %40.0 %37.5 %
40МукачевеD+0.0 %46.7 %0.0 %25.0 %100.0 %42.9 %50.0 %22.2 %0.0 %25.0 %
41Слов'янськC8.8 %62.1 %41.7 %41.7 %75.0 %42.9 %46.7 %22.2 %40.0 %37.5 %
42ХарківC-7.5 %53.4 %25.0 %25.0 %41.7 %42.9 %66.7 %33.3 %20.0 %41.7 %
43ШосткаC7.8 %74.1 %58.3 %25.0 %37.5 %42.9 %66.7 %22.2 %40.0 %10.4 %
44ПавлоградD-1.0 %48.3 %25.0 %66.7 %33.3 %25.0 %30.0 %27.8 %40.0 %27.1 %
45ЗапоріжжяD+-2.0 %51.7 %75.0 %25.0 %16.7 %21.4 %26.7 %44.4 %60.0 %20.8 %
46НікопольC14.5 %66.7 %66.7 %16.7 %66.7 %21.4 %46.7 %33.3 %40.0 %29.2 %
47НовомосковськD6.5 %48.3 %0.0 %33.3 %58.3 %21.4 %36.7 %22.2 %40.0 %12.5 %
48КостянтинівкаD-1.5 %44.8 %0.0 %25.0 %33.3 %14.3 %33.3 %66.7 %20.0 %33.3 %
49Кривий РігC-6.5 %61.7 %41.7 %33.3 %50.0 %14.3 %56.7 %11.1 %40.0 %56.3 %
50ІзмаїлD--0.5 %46.6 %0.0 %8.3 %16.7 %7.1 %50.0 %44.4 %60.0 %16.7 %
 

Основною метою проекту є надання громадськості відповідних даних щодо прозорості міських та регіональних органів влади в 2016 році на основі дослідження серед представників міст та регіонів. Ми вважаємо, що підвищення рівня поінформованості про ці дані підвищить прозорість окремих органів місцевого самоврядування, адже мери будуть керуватися ними.

Портал був створений в рамках проекту «Транспарентність, фінансове здоров’я та конкурентоспроможність муніципалітетів», що реалізується за фінансової підтримки Офіційної Допомоги з метою розвитку від Словацької Республіки (SlovakAid) і Посольство Сполучених Штатів Америки. Управління проектом здійснюється словацькою недержавною неприбутковою організацією INEKO і українським аналітичним центром МЦПД. ІNEKO та МЦПД не несуть відповідальності за повну функціональність порталів, створених INEKO, МЦПД або третіми сторонами, а також за точність даних, що представлені на створених порталах.