Назва
Рейтинг
Загальна
Зміна
I
II
III
IV
V
VI
VII
VIII
IX
1Кам'янець-ПодільськийB-59.0 %7.5 %88.3 %33.3 %33.3 %37.5 %92.9 %76.7 %11.1 %40.0 %64.6 %
2ЛуцькB+67.3 %8.3 %81.7 %33.3 %66.7 %58.3 %92.9 %73.3 %50.0 %60.0 %70.8 %
3СумиA-72.0 %8.5 %76.7 %66.7 %41.7 %58.3 %92.9 %80.0 %66.7 %60.0 %75.0 %
4ХмельницькийD+38.4 %-2.0 %51.7 %16.7 %50.0 %33.3 %92.9 %33.3 %0.0 %40.0 %14.6 %
5ВінницяB+68.8 %7.0 %78.3 %29.2 %66.7 %83.3 %89.3 %83.3 %38.9 %40.0 %75.0 %
6КиївB-58.5 %15.6 %67.2 %20.8 %66.7 %37.5 %85.7 %63.3 %77.8 %60.0 %50.0 %
7МаріупольB+68.3 %20.6 %86.2 %25.0 %41.7 %100.0 %85.7 %70.0 %44.4 %60.0 %70.8 %
8ЧеркасиC+53.3 %10.3 %66.7 %41.7 %41.7 %16.7 %85.7 %70.0 %55.6 %20.0 %43.8 %
9БахмутB+68.5 %12.5 %70.0 %66.7 %50.0 %58.3 %78.6 %93.3 %66.7 %40.0 %58.3 %
10БердянськB+68.0 %14.5 %81.7 %58.3 %50.0 %83.3 %78.6 %60.0 %44.4 %40.0 %81.3 %
11КраматорськB61.5 %7.0 %83.3 %25.0 %33.3 %58.3 %78.6 %93.3 %11.1 %40.0 %75.0 %
12КропивницькийB-55.5 %19.5 %70.0 %41.7 %33.3 %66.7 %78.6 %56.7 %44.4 %40.0 %37.5 %
13МелітопольC-41.0 %7.0 %39.7 %16.7 %33.3 %20.8 %78.6 %23.3 %66.7 %40.0 %50.0 %
14МиколаївB63.5 %12.5 %76.7 %37.5 %66.7 %83.3 %78.6 %66.7 %22.2 %40.0 %70.8 %
15НіжинB-55.0 %13.0 %70.0 %33.3 %66.7 %50.0 %78.6 %53.3 %44.4 %40.0 %45.8 %
16ОдесаB-57.8 %9.0 %82.8 %25.0 %66.7 %45.8 %78.6 %73.3 %55.6 %40.0 %33.3 %
17ЧернігівB+65.8 %9.8 %73.3 %62.5 %58.3 %83.3 %78.6 %73.3 %33.3 %40.0 %56.3 %
18ТернопільB63.3 %6.5 %70.0 %41.7 %41.7 %83.3 %75.0 %63.3 %77.8 %40.0 %52.1 %
19ДрогобичC49.5 %2.0 %61.7 %16.7 %25.0 %41.7 %71.4 %73.3 %33.3 %40.0 %47.9 %
20Кам'янськеB60.8 %7.8 %78.3 %25.0 %50.0 %79.2 %71.4 %73.3 %61.1 %60.0 %33.3 %
21КовельC+51.3 %10.0 %55.0 %58.3 %41.7 %37.5 %71.4 %63.3 %55.6 %0.0 %37.5 %
22ЛьвівB+69.6 %10.2 %84.5 %62.5 %70.8 %83.3 %71.4 %63.3 %66.7 %40.0 %64.6 %
23УжгородC48.8 %11.5 %63.3 %33.3 %41.7 %58.3 %71.4 %46.7 %0.0 %30.0 %60.4 %
24УманьB-58.5 %17.0 %73.3 %75.0 %83.3 %41.7 %71.4 %56.7 %44.4 %60.0 %25.0 %
25Біла ЦеркваB-56.0 %14.5 %68.3 %41.7 %50.0 %75.0 %64.3 %40.0 %33.3 %100.0 %47.9 %
26БердичівC-43.5 %12.8 %58.3 %33.3 %50.0 %16.7 %64.3 %76.7 %22.2 %20.0 %18.8 %
27ХерсонD+35.4 %-2.0 %43.1 %16.7 %41.7 %33.3 %64.3 %16.7 %38.9 %40.0 %29.2 %
28БровариC46.2 %16.1 %74.1 %25.0 %33.3 %33.3 %57.1 %76.7 %22.2 %40.0 %22.9 %
29ДніпроB-58.5 %15.3 %76.7 %41.7 %66.7 %100.0 %57.1 %60.0 %33.3 %40.0 %33.3 %
30ЖитомирB-58.8 %11.3 %62.1 %25.0 %66.7 %83.3 %57.1 %73.3 %44.4 %40.0 %62.5 %
31ЧернівціC+51.0 %-0.5 %76.7 %25.0 %33.3 %58.3 %57.1 %40.0 %44.4 %40.0 %62.5 %
32СєверодонецькC46.0 %-2.0 %50.0 %41.7 %33.3 %62.5 %53.6 %60.0 %11.1 %40.0 %37.5 %
33Івано-ФранківськB62.1 %13.3 %75.9 %33.3 %50.0 %75.0 %50.0 %100.0 %22.2 %60.0 %64.6 %
34КременчукD+36.4 %2.0 %72.4 %4.2 %41.7 %16.7 %50.0 %20.0 %33.3 %60.0 %39.6 %
35ЛисичанськC-44.0 %13.8 %63.3 %25.0 %16.7 %58.3 %50.0 %56.7 %27.8 %40.0 %29.2 %
36ПолтаваC+50.3 %11.6 %72.4 %41.7 %25.0 %58.3 %50.0 %66.7 %0.0 %60.0 %50.0 %
37РівнеC48.5 %6.0 %80.0 %16.7 %41.7 %50.0 %50.0 %53.3 %22.2 %40.0 %58.3 %
38ОлександріяC-44.2 %9.8 %75.9 %25.0 %33.3 %58.3 %46.4 %36.7 %22.2 %40.0 %41.7 %
39КонотопC-44.8 %11.3 %61.7 %25.0 %41.7 %58.3 %42.9 %56.7 %22.2 %40.0 %37.5 %
40МукачевеD+39.0 %0.0 %46.7 %0.0 %25.0 %100.0 %42.9 %50.0 %22.2 %0.0 %25.0 %
41Слов'янськC47.2 %8.8 %62.1 %41.7 %41.7 %75.0 %42.9 %46.7 %22.2 %40.0 %37.5 %
42ХарківC-42.5 %7.5 %53.4 %25.0 %25.0 %41.7 %42.9 %66.7 %33.3 %20.0 %41.7 %
43ШосткаC45.2 %7.8 %74.1 %58.3 %25.0 %37.5 %42.9 %66.7 %22.2 %40.0 %10.4 %
44ПавлоградD33.9 %-1.0 %48.3 %25.0 %66.7 %33.3 %25.0 %30.0 %27.8 %40.0 %27.1 %
45ЗапоріжжяD+36.8 %-2.0 %51.7 %75.0 %25.0 %16.7 %21.4 %26.7 %44.4 %60.0 %20.8 %
46НікопольC45.5 %14.5 %66.7 %66.7 %16.7 %66.7 %21.4 %46.7 %33.3 %40.0 %29.2 %
47НовомосковськD30.3 %6.5 %48.3 %0.0 %33.3 %58.3 %21.4 %36.7 %22.2 %40.0 %12.5 %
48КостянтинівкаD30.2 %-1.5 %44.8 %0.0 %25.0 %33.3 %14.3 %33.3 %66.7 %20.0 %33.3 %
49Кривий РігC-42.5 %6.5 %61.7 %41.7 %33.3 %50.0 %14.3 %56.7 %11.1 %40.0 %56.3 %
50ІзмаїлD-26.9 %-0.5 %46.6 %0.0 %8.3 %16.7 %7.1 %50.0 %44.4 %60.0 %16.7 %
 

Основною метою проекту є надання громадськості відповідних даних щодо прозорості міських та регіональних органів влади в 2016 році на основі дослідження серед представників міст та регіонів. Ми вважаємо, що підвищення рівня поінформованості про ці дані підвищить прозорість окремих органів місцевого самоврядування, адже мери будуть керуватися ними.

Портал був створений в рамках проекту «Транспарентність, фінансове здоров’я та конкурентоспроможність муніципалітетів», що реалізується за фінансової підтримки Офіційної Допомоги з метою розвитку від Словацької Республіки (SlovakAid) і Посольство Сполучених Штатів Америки. Управління проектом здійснюється словацькою недержавною неприбутковою організацією INEKO і українським аналітичним центром МЦПД. ІNEKO та МЦПД не несуть відповідальності за повну функціональність порталів, створених INEKO, МЦПД або третіми сторонами, а також за точність даних, що представлені на створених порталах.