Назва
Рейтинг
Загальна
Зміна
I
II
III
IV
V
VI
VII
VIII
IX
1Івано-ФранківськB62.1 %13.3 %75.9 %33.3 %50.0 %75.0 %50.0 %100.0 %22.2 %60.0 %64.6 %
2БахмутB+68.5 %12.5 %70.0 %66.7 %50.0 %58.3 %78.6 %93.3 %66.7 %40.0 %58.3 %
3КраматорськB61.5 %7.0 %83.3 %25.0 %33.3 %58.3 %78.6 %93.3 %11.1 %40.0 %75.0 %
4ВінницяB+68.8 %7.0 %78.3 %29.2 %66.7 %83.3 %89.3 %83.3 %38.9 %40.0 %75.0 %
5СумиA-72.0 %8.5 %76.7 %66.7 %41.7 %58.3 %92.9 %80.0 %66.7 %60.0 %75.0 %
6БердичівC-43.5 %12.8 %58.3 %33.3 %50.0 %16.7 %64.3 %76.7 %22.2 %20.0 %18.8 %
7БровариC46.2 %16.1 %74.1 %25.0 %33.3 %33.3 %57.1 %76.7 %22.2 %40.0 %22.9 %
8Кам'янець-ПодільськийB-59.0 %7.5 %88.3 %33.3 %33.3 %37.5 %92.9 %76.7 %11.1 %40.0 %64.6 %
9ДрогобичC49.5 %2.0 %61.7 %16.7 %25.0 %41.7 %71.4 %73.3 %33.3 %40.0 %47.9 %
10ЖитомирB-58.8 %11.3 %62.1 %25.0 %66.7 %83.3 %57.1 %73.3 %44.4 %40.0 %62.5 %
11Кам'янськеB60.8 %7.8 %78.3 %25.0 %50.0 %79.2 %71.4 %73.3 %61.1 %60.0 %33.3 %
12ЛуцькB+67.3 %8.3 %81.7 %33.3 %66.7 %58.3 %92.9 %73.3 %50.0 %60.0 %70.8 %
13ОдесаB-57.8 %9.0 %82.8 %25.0 %66.7 %45.8 %78.6 %73.3 %55.6 %40.0 %33.3 %
14ЧернігівB+65.8 %9.8 %73.3 %62.5 %58.3 %83.3 %78.6 %73.3 %33.3 %40.0 %56.3 %
15МаріупольB+68.3 %20.6 %86.2 %25.0 %41.7 %100.0 %85.7 %70.0 %44.4 %60.0 %70.8 %
16ЧеркасиC+53.3 %10.3 %66.7 %41.7 %41.7 %16.7 %85.7 %70.0 %55.6 %20.0 %43.8 %
17МиколаївB63.5 %12.5 %76.7 %37.5 %66.7 %83.3 %78.6 %66.7 %22.2 %40.0 %70.8 %
18ПолтаваC+50.3 %11.6 %72.4 %41.7 %25.0 %58.3 %50.0 %66.7 %0.0 %60.0 %50.0 %
19ХарківC-42.5 %7.5 %53.4 %25.0 %25.0 %41.7 %42.9 %66.7 %33.3 %20.0 %41.7 %
20ШосткаC45.2 %7.8 %74.1 %58.3 %25.0 %37.5 %42.9 %66.7 %22.2 %40.0 %10.4 %
21КиївB-58.5 %15.6 %67.2 %20.8 %66.7 %37.5 %85.7 %63.3 %77.8 %60.0 %50.0 %
22КовельC+51.3 %10.0 %55.0 %58.3 %41.7 %37.5 %71.4 %63.3 %55.6 %0.0 %37.5 %
23ЛьвівB+69.6 %10.2 %84.5 %62.5 %70.8 %83.3 %71.4 %63.3 %66.7 %40.0 %64.6 %
24ТернопільB63.3 %6.5 %70.0 %41.7 %41.7 %83.3 %75.0 %63.3 %77.8 %40.0 %52.1 %
25БердянськB+68.0 %14.5 %81.7 %58.3 %50.0 %83.3 %78.6 %60.0 %44.4 %40.0 %81.3 %
26ДніпроB-58.5 %15.3 %76.7 %41.7 %66.7 %100.0 %57.1 %60.0 %33.3 %40.0 %33.3 %
27СєверодонецькC46.0 %-2.0 %50.0 %41.7 %33.3 %62.5 %53.6 %60.0 %11.1 %40.0 %37.5 %
28КонотопC-44.8 %11.3 %61.7 %25.0 %41.7 %58.3 %42.9 %56.7 %22.2 %40.0 %37.5 %
29Кривий РігC-42.5 %6.5 %61.7 %41.7 %33.3 %50.0 %14.3 %56.7 %11.1 %40.0 %56.3 %
30КропивницькийB-55.5 %19.5 %70.0 %41.7 %33.3 %66.7 %78.6 %56.7 %44.4 %40.0 %37.5 %
31ЛисичанськC-44.0 %13.8 %63.3 %25.0 %16.7 %58.3 %50.0 %56.7 %27.8 %40.0 %29.2 %
32УманьB-58.5 %17.0 %73.3 %75.0 %83.3 %41.7 %71.4 %56.7 %44.4 %60.0 %25.0 %
33НіжинB-55.0 %13.0 %70.0 %33.3 %66.7 %50.0 %78.6 %53.3 %44.4 %40.0 %45.8 %
34РівнеC48.5 %6.0 %80.0 %16.7 %41.7 %50.0 %50.0 %53.3 %22.2 %40.0 %58.3 %
35ІзмаїлD-26.9 %-0.5 %46.6 %0.0 %8.3 %16.7 %7.1 %50.0 %44.4 %60.0 %16.7 %
36МукачевеD+39.0 %0.0 %46.7 %0.0 %25.0 %100.0 %42.9 %50.0 %22.2 %0.0 %25.0 %
37НікопольC45.5 %14.5 %66.7 %66.7 %16.7 %66.7 %21.4 %46.7 %33.3 %40.0 %29.2 %
38Слов'янськC47.2 %8.8 %62.1 %41.7 %41.7 %75.0 %42.9 %46.7 %22.2 %40.0 %37.5 %
39УжгородC48.8 %11.5 %63.3 %33.3 %41.7 %58.3 %71.4 %46.7 %0.0 %30.0 %60.4 %
40Біла ЦеркваB-56.0 %14.5 %68.3 %41.7 %50.0 %75.0 %64.3 %40.0 %33.3 %100.0 %47.9 %
41ЧернівціC+51.0 %-0.5 %76.7 %25.0 %33.3 %58.3 %57.1 %40.0 %44.4 %40.0 %62.5 %
42НовомосковськD30.3 %6.5 %48.3 %0.0 %33.3 %58.3 %21.4 %36.7 %22.2 %40.0 %12.5 %
43ОлександріяC-44.2 %9.8 %75.9 %25.0 %33.3 %58.3 %46.4 %36.7 %22.2 %40.0 %41.7 %
44КостянтинівкаD30.2 %-1.5 %44.8 %0.0 %25.0 %33.3 %14.3 %33.3 %66.7 %20.0 %33.3 %
45ХмельницькийD+38.4 %-2.0 %51.7 %16.7 %50.0 %33.3 %92.9 %33.3 %0.0 %40.0 %14.6 %
46ПавлоградD33.9 %-1.0 %48.3 %25.0 %66.7 %33.3 %25.0 %30.0 %27.8 %40.0 %27.1 %
47ЗапоріжжяD+36.8 %-2.0 %51.7 %75.0 %25.0 %16.7 %21.4 %26.7 %44.4 %60.0 %20.8 %
48МелітопольC-41.0 %7.0 %39.7 %16.7 %33.3 %20.8 %78.6 %23.3 %66.7 %40.0 %50.0 %
49КременчукD+36.4 %2.0 %72.4 %4.2 %41.7 %16.7 %50.0 %20.0 %33.3 %60.0 %39.6 %
50ХерсонD+35.4 %-2.0 %43.1 %16.7 %41.7 %33.3 %64.3 %16.7 %38.9 %40.0 %29.2 %
 

Основною метою проекту є надання громадськості відповідних даних щодо прозорості міських та регіональних органів влади в 2016 році на основі дослідження серед представників міст та регіонів. Ми вважаємо, що підвищення рівня поінформованості про ці дані підвищить прозорість окремих органів місцевого самоврядування, адже мери будуть керуватися ними.

Портал був створений в рамках проекту «Транспарентність, фінансове здоров’я та конкурентоспроможність муніципалітетів», що реалізується за фінансової підтримки Офіційної Допомоги з метою розвитку від Словацької Республіки (SlovakAid) і Посольство Сполучених Штатів Америки. Управління проектом здійснюється словацькою недержавною неприбутковою організацією INEKO і українським аналітичним центром МЦПД. ІNEKO та МЦПД не несуть відповідальності за повну функціональність порталів, створених INEKO, МЦПД або третіми сторонами, а також за точність даних, що представлені на створених порталах.