Назва
Рейтинг
Загальна
Зміна
I
II
III
IV
V
VI
VII
VIII
IX
1Біла ЦеркваB-56.0 %14.5 %68.3 %41.7 %50.0 %75.0 %64.3 %40.0 %33.3 %100.0 %47.9 %
2Івано-ФранківськB62.1 %13.3 %75.9 %33.3 %50.0 %75.0 %50.0 %100.0 %22.2 %60.0 %64.6 %
3ІзмаїлD-26.9 %-0.5 %46.6 %0.0 %8.3 %16.7 %7.1 %50.0 %44.4 %60.0 %16.7 %
4ЗапоріжжяD+36.8 %-2.0 %51.7 %75.0 %25.0 %16.7 %21.4 %26.7 %44.4 %60.0 %20.8 %
5Кам'янськеB60.8 %7.8 %78.3 %25.0 %50.0 %79.2 %71.4 %73.3 %61.1 %60.0 %33.3 %
6КиївB-58.5 %15.6 %67.2 %20.8 %66.7 %37.5 %85.7 %63.3 %77.8 %60.0 %50.0 %
7КременчукD+36.4 %2.0 %72.4 %4.2 %41.7 %16.7 %50.0 %20.0 %33.3 %60.0 %39.6 %
8ЛуцькB+67.3 %8.3 %81.7 %33.3 %66.7 %58.3 %92.9 %73.3 %50.0 %60.0 %70.8 %
9МаріупольB+68.3 %20.6 %86.2 %25.0 %41.7 %100.0 %85.7 %70.0 %44.4 %60.0 %70.8 %
10ПолтаваC+50.3 %11.6 %72.4 %41.7 %25.0 %58.3 %50.0 %66.7 %0.0 %60.0 %50.0 %
11СумиA-72.0 %8.5 %76.7 %66.7 %41.7 %58.3 %92.9 %80.0 %66.7 %60.0 %75.0 %
12УманьB-58.5 %17.0 %73.3 %75.0 %83.3 %41.7 %71.4 %56.7 %44.4 %60.0 %25.0 %
13БахмутB+68.5 %12.5 %70.0 %66.7 %50.0 %58.3 %78.6 %93.3 %66.7 %40.0 %58.3 %
14БердянськB+68.0 %14.5 %81.7 %58.3 %50.0 %83.3 %78.6 %60.0 %44.4 %40.0 %81.3 %
15БровариC46.2 %16.1 %74.1 %25.0 %33.3 %33.3 %57.1 %76.7 %22.2 %40.0 %22.9 %
16ВінницяB+68.8 %7.0 %78.3 %29.2 %66.7 %83.3 %89.3 %83.3 %38.9 %40.0 %75.0 %
17ДніпроB-58.5 %15.3 %76.7 %41.7 %66.7 %100.0 %57.1 %60.0 %33.3 %40.0 %33.3 %
18ДрогобичC49.5 %2.0 %61.7 %16.7 %25.0 %41.7 %71.4 %73.3 %33.3 %40.0 %47.9 %
19ЖитомирB-58.8 %11.3 %62.1 %25.0 %66.7 %83.3 %57.1 %73.3 %44.4 %40.0 %62.5 %
20Кам'янець-ПодільськийB-59.0 %7.5 %88.3 %33.3 %33.3 %37.5 %92.9 %76.7 %11.1 %40.0 %64.6 %
21КонотопC-44.8 %11.3 %61.7 %25.0 %41.7 %58.3 %42.9 %56.7 %22.2 %40.0 %37.5 %
22КраматорськB61.5 %7.0 %83.3 %25.0 %33.3 %58.3 %78.6 %93.3 %11.1 %40.0 %75.0 %
23Кривий РігC-42.5 %6.5 %61.7 %41.7 %33.3 %50.0 %14.3 %56.7 %11.1 %40.0 %56.3 %
24КропивницькийB-55.5 %19.5 %70.0 %41.7 %33.3 %66.7 %78.6 %56.7 %44.4 %40.0 %37.5 %
25ЛисичанськC-44.0 %13.8 %63.3 %25.0 %16.7 %58.3 %50.0 %56.7 %27.8 %40.0 %29.2 %
26ЛьвівB+69.6 %10.2 %84.5 %62.5 %70.8 %83.3 %71.4 %63.3 %66.7 %40.0 %64.6 %
27МелітопольC-41.0 %7.0 %39.7 %16.7 %33.3 %20.8 %78.6 %23.3 %66.7 %40.0 %50.0 %
28МиколаївB63.5 %12.5 %76.7 %37.5 %66.7 %83.3 %78.6 %66.7 %22.2 %40.0 %70.8 %
29НіжинB-55.0 %13.0 %70.0 %33.3 %66.7 %50.0 %78.6 %53.3 %44.4 %40.0 %45.8 %
30НікопольC45.5 %14.5 %66.7 %66.7 %16.7 %66.7 %21.4 %46.7 %33.3 %40.0 %29.2 %
31НовомосковськD30.3 %6.5 %48.3 %0.0 %33.3 %58.3 %21.4 %36.7 %22.2 %40.0 %12.5 %
32ОдесаB-57.8 %9.0 %82.8 %25.0 %66.7 %45.8 %78.6 %73.3 %55.6 %40.0 %33.3 %
33ОлександріяC-44.2 %9.8 %75.9 %25.0 %33.3 %58.3 %46.4 %36.7 %22.2 %40.0 %41.7 %
34ПавлоградD33.9 %-1.0 %48.3 %25.0 %66.7 %33.3 %25.0 %30.0 %27.8 %40.0 %27.1 %
35РівнеC48.5 %6.0 %80.0 %16.7 %41.7 %50.0 %50.0 %53.3 %22.2 %40.0 %58.3 %
36СєверодонецькC46.0 %-2.0 %50.0 %41.7 %33.3 %62.5 %53.6 %60.0 %11.1 %40.0 %37.5 %
37Слов'янськC47.2 %8.8 %62.1 %41.7 %41.7 %75.0 %42.9 %46.7 %22.2 %40.0 %37.5 %
38ТернопільB63.3 %6.5 %70.0 %41.7 %41.7 %83.3 %75.0 %63.3 %77.8 %40.0 %52.1 %
39ХерсонD+35.4 %-2.0 %43.1 %16.7 %41.7 %33.3 %64.3 %16.7 %38.9 %40.0 %29.2 %
40ХмельницькийD+38.4 %-2.0 %51.7 %16.7 %50.0 %33.3 %92.9 %33.3 %0.0 %40.0 %14.6 %
41ЧернівціC+51.0 %-0.5 %76.7 %25.0 %33.3 %58.3 %57.1 %40.0 %44.4 %40.0 %62.5 %
42ЧернігівB+65.8 %9.8 %73.3 %62.5 %58.3 %83.3 %78.6 %73.3 %33.3 %40.0 %56.3 %
43ШосткаC45.2 %7.8 %74.1 %58.3 %25.0 %37.5 %42.9 %66.7 %22.2 %40.0 %10.4 %
44УжгородC48.8 %11.5 %63.3 %33.3 %41.7 %58.3 %71.4 %46.7 %0.0 %30.0 %60.4 %
45БердичівC-43.5 %12.8 %58.3 %33.3 %50.0 %16.7 %64.3 %76.7 %22.2 %20.0 %18.8 %
46КостянтинівкаD30.2 %-1.5 %44.8 %0.0 %25.0 %33.3 %14.3 %33.3 %66.7 %20.0 %33.3 %
47ХарківC-42.5 %7.5 %53.4 %25.0 %25.0 %41.7 %42.9 %66.7 %33.3 %20.0 %41.7 %
48ЧеркасиC+53.3 %10.3 %66.7 %41.7 %41.7 %16.7 %85.7 %70.0 %55.6 %20.0 %43.8 %
49КовельC+51.3 %10.0 %55.0 %58.3 %41.7 %37.5 %71.4 %63.3 %55.6 %0.0 %37.5 %
50МукачевеD+39.0 %0.0 %46.7 %0.0 %25.0 %100.0 %42.9 %50.0 %22.2 %0.0 %25.0 %
 

Основною метою проекту є надання громадськості відповідних даних щодо прозорості міських та регіональних органів влади в 2016 році на основі дослідження серед представників міст та регіонів. Ми вважаємо, що підвищення рівня поінформованості про ці дані підвищить прозорість окремих органів місцевого самоврядування, адже мери будуть керуватися ними.

Портал був створений в рамках проекту «Транспарентність, фінансове здоров’я та конкурентоспроможність муніципалітетів», що реалізується за фінансової підтримки Офіційної Допомоги з метою розвитку від Словацької Республіки (SlovakAid) і Посольство Сполучених Штатів Америки. Управління проектом здійснюється словацькою недержавною неприбутковою організацією INEKO і українським аналітичним центром МЦПД. ІNEKO та МЦПД не несуть відповідальності за повну функціональність порталів, створених INEKO, МЦПД або третіми сторонами, а також за точність даних, що представлені на створених порталах.