Назва
Рейтинг
Загальна
Зміна
I
II
IV
V
VI
VII
VIII
IX
1СумиA-72.0 %8.5 %76.7 %66.7 %58.3 %92.9 %80.0 %66.7 %60.0 %75.0 %
2ЛьвівB+69.6 %10.2 %84.5 %62.5 %83.3 %71.4 %63.3 %66.7 %40.0 %64.6 %
3ВінницяB+68.8 %7.0 %78.3 %29.2 %83.3 %89.3 %83.3 %38.9 %40.0 %75.0 %
4БахмутB+68.5 %12.5 %70.0 %66.7 %58.3 %78.6 %93.3 %66.7 %40.0 %58.3 %
5МаріупольB+68.3 %20.6 %86.2 %25.0 %100.0 %85.7 %70.0 %44.4 %60.0 %70.8 %
6БердянськB+68.0 %14.5 %81.7 %58.3 %83.3 %78.6 %60.0 %44.4 %40.0 %81.3 %
7ЛуцькB+67.3 %8.3 %81.7 %33.3 %58.3 %92.9 %73.3 %50.0 %60.0 %70.8 %
8ЧернігівB+65.8 %9.8 %73.3 %62.5 %83.3 %78.6 %73.3 %33.3 %40.0 %56.3 %
9МиколаївB63.5 %12.5 %76.7 %37.5 %83.3 %78.6 %66.7 %22.2 %40.0 %70.8 %
10ТернопільB63.3 %6.5 %70.0 %41.7 %83.3 %75.0 %63.3 %77.8 %40.0 %52.1 %
11Івано-ФранківськB62.1 %13.3 %75.9 %33.3 %75.0 %50.0 %100.0 %22.2 %60.0 %64.6 %
12КраматорськB61.5 %7.0 %83.3 %25.0 %58.3 %78.6 %93.3 %11.1 %40.0 %75.0 %
13Кам'янськеB60.8 %7.8 %78.3 %25.0 %79.2 %71.4 %73.3 %61.1 %60.0 %33.3 %
14Кам'янець-ПодільськийB-59.0 %7.5 %88.3 %33.3 %37.5 %92.9 %76.7 %11.1 %40.0 %64.6 %
15ЖитомирB-58.8 %11.3 %62.1 %25.0 %83.3 %57.1 %73.3 %44.4 %40.0 %62.5 %
16КиївB-58.5 %15.6 %67.2 %20.8 %37.5 %85.7 %63.3 %77.8 %60.0 %50.0 %
17ДніпроB-58.5 %15.3 %76.7 %41.7 %100.0 %57.1 %60.0 %33.3 %40.0 %33.3 %
18УманьB-58.5 %17.0 %73.3 %75.0 %41.7 %71.4 %56.7 %44.4 %60.0 %25.0 %
19ОдесаB-57.8 %9.0 %82.8 %25.0 %45.8 %78.6 %73.3 %55.6 %40.0 %33.3 %
20Біла ЦеркваB-56.0 %14.5 %68.3 %41.7 %75.0 %64.3 %40.0 %33.3 %100.0 %47.9 %
21КропивницькийB-55.5 %19.5 %70.0 %41.7 %66.7 %78.6 %56.7 %44.4 %40.0 %37.5 %
22НіжинB-55.0 %13.0 %70.0 %33.3 %50.0 %78.6 %53.3 %44.4 %40.0 %45.8 %
23ЧеркасиC+53.3 %10.3 %66.7 %41.7 %16.7 %85.7 %70.0 %55.6 %20.0 %43.8 %
24КовельC+51.3 %10.0 %55.0 %58.3 %37.5 %71.4 %63.3 %55.6 %0.0 %37.5 %
25ЧернівціC+51.0 %-0.5 %76.7 %25.0 %58.3 %57.1 %40.0 %44.4 %40.0 %62.5 %
26ПолтаваC+50.3 %11.6 %72.4 %41.7 %58.3 %50.0 %66.7 %0.0 %60.0 %50.0 %
27ДрогобичC49.5 %2.0 %61.7 %16.7 %41.7 %71.4 %73.3 %33.3 %40.0 %47.9 %
28УжгородC48.8 %11.5 %63.3 %33.3 %58.3 %71.4 %46.7 %0.0 %30.0 %60.4 %
29РівнеC48.5 %6.0 %80.0 %16.7 %50.0 %50.0 %53.3 %22.2 %40.0 %58.3 %
30Слов'янськC47.2 %8.8 %62.1 %41.7 %75.0 %42.9 %46.7 %22.2 %40.0 %37.5 %
31БровариC46.2 %16.1 %74.1 %25.0 %33.3 %57.1 %76.7 %22.2 %40.0 %22.9 %
32СєверодонецькC46.0 %-2.0 %50.0 %41.7 %62.5 %53.6 %60.0 %11.1 %40.0 %37.5 %
33НікопольC45.5 %14.5 %66.7 %66.7 %66.7 %21.4 %46.7 %33.3 %40.0 %29.2 %
34ШосткаC45.2 %7.8 %74.1 %58.3 %37.5 %42.9 %66.7 %22.2 %40.0 %10.4 %
35КонотопC-44.8 %11.3 %61.7 %25.0 %58.3 %42.9 %56.7 %22.2 %40.0 %37.5 %
36ОлександріяC-44.2 %9.8 %75.9 %25.0 %58.3 %46.4 %36.7 %22.2 %40.0 %41.7 %
37ЛисичанськC-44.0 %13.8 %63.3 %25.0 %58.3 %50.0 %56.7 %27.8 %40.0 %29.2 %
38БердичівC-43.5 %12.8 %58.3 %33.3 %16.7 %64.3 %76.7 %22.2 %20.0 %18.8 %
39Кривий РігC-42.5 %6.5 %61.7 %41.7 %50.0 %14.3 %56.7 %11.1 %40.0 %56.3 %
40ХарківC-42.5 %7.5 %53.4 %25.0 %41.7 %42.9 %66.7 %33.3 %20.0 %41.7 %
41МелітопольC-41.0 %7.0 %39.7 %16.7 %20.8 %78.6 %23.3 %66.7 %40.0 %50.0 %
42МукачевеD+39.0 %0.0 %46.7 %0.0 %100.0 %42.9 %50.0 %22.2 %0.0 %25.0 %
43ХмельницькийD+38.4 %-2.0 %51.7 %16.7 %33.3 %92.9 %33.3 %0.0 %40.0 %14.6 %
44ЗапоріжжяD+36.8 %-2.0 %51.7 %75.0 %16.7 %21.4 %26.7 %44.4 %60.0 %20.8 %
45КременчукD+36.4 %2.0 %72.4 %4.2 %16.7 %50.0 %20.0 %33.3 %60.0 %39.6 %
46ХерсонD+35.4 %-2.0 %43.1 %16.7 %33.3 %64.3 %16.7 %38.9 %40.0 %29.2 %
47ПавлоградD33.9 %-1.0 %48.3 %25.0 %33.3 %25.0 %30.0 %27.8 %40.0 %27.1 %
48НовомосковськD30.3 %6.5 %48.3 %0.0 %58.3 %21.4 %36.7 %22.2 %40.0 %12.5 %
49КостянтинівкаD30.2 %-1.5 %44.8 %0.0 %33.3 %14.3 %33.3 %66.7 %20.0 %33.3 %
50ІзмаїлD-26.9 %-0.5 %46.6 %0.0 %16.7 %7.1 %50.0 %44.4 %60.0 %16.7 %
 

Основною метою проекту є надання громадськості відповідних даних щодо прозорості міських та регіональних органів влади в 2016 році на основі дослідження серед представників міст та регіонів. Ми вважаємо, що підвищення рівня поінформованості про ці дані підвищить прозорість окремих органів місцевого самоврядування, адже мери будуть керуватися ними.

Портал був створений в рамках проекту «Транспарентність, фінансове здоров’я та конкурентоспроможність муніципалітетів», що реалізується за фінансової підтримки Офіційної Допомоги з метою розвитку від Словацької Республіки (SlovakAid) і Посольство Сполучених Штатів Америки. Управління проектом здійснюється словацькою недержавною неприбутковою організацією INEKO і українським аналітичним центром МЦПД. ІNEKO та МЦПД не несуть відповідальності за повну функціональність порталів, створених INEKO, МЦПД або третіми сторонами, а також за точність даних, що представлені на створених порталах.