Назва
Рейтинг
Загальна
Зміна
I
II
III
IV
V
VI
VII
VIII
IX
1СумиB63.5 %70.0 %66.7 %41.7 %33.3 %85.7 %66.7 %44.4 %60.0 %79.2 %
2ВінницяB61.8 %76.7 %29.2 %66.7 %58.3 %89.3 %70.0 %27.8 %40.0 %68.8 %
3ЛьвівB-59.4 %74.1 %54.2 %75.0 %58.3 %50.0 %63.3 %44.4 %25.0 %68.8 %
4ЛуцькB-59.0 %80.0 %25.0 %66.7 %45.8 %82.1 %60.0 %27.8 %60.0 %70.8 %
5ТернопільB-56.8 %66.7 %33.3 %41.7 %83.3 %67.9 %53.3 %55.6 %40.0 %47.9 %
6БахмутB-56.0 %63.3 %58.3 %33.3 %33.3 %78.6 %66.7 %55.6 %40.0 %45.8 %
7ЧернігівB-56.0 %68.3 %62.5 %58.3 %58.3 %57.1 %46.7 %33.3 %40.0 %64.6 %
8КраматорськC+54.5 %76.7 %25.0 %33.3 %45.8 %57.1 %93.3 %0.0 %40.0 %70.8 %
9БердянськC+53.5 %68.3 %50.0 %50.0 %66.7 %50.0 %40.0 %22.2 %40.0 %77.1 %
10Кам'янськеC+53.0 %76.7 %16.7 %50.0 %66.7 %46.4 %73.3 %50.0 %60.0 %29.2 %
11Кам'янець-ПодільськийC+51.5 %81.7 %25.0 %33.3 %33.3 %71.4 %76.7 %0.0 %40.0 %56.3 %
12ЧернівціC+51.5 %80.0 %25.0 %33.3 %58.3 %57.1 %40.0 %44.4 %40.0 %62.5 %
13МиколаївC+51.0 %70.0 %29.2 %50.0 %83.3 %50.0 %40.0 %11.1 %40.0 %66.7 %
14Івано-ФранківськC48.7 %74.1 %25.0 %33.3 %58.3 %42.9 %66.7 %0.0 %60.0 %56.3 %
15ОдесаC48.7 %82.8 %16.7 %66.7 %58.3 %53.6 %46.7 %44.4 %30.0 %29.2 %
16СєверодонецькC48.0 %63.8 %41.7 %33.3 %62.5 %53.6 %60.0 %11.1 %40.0 %37.5 %
17МаріупольC47.7 %79.3 %16.7 %41.7 %0.0 %64.3 %56.7 %33.3 %60.0 %66.7 %
18ДрогобичC47.5 %61.7 %16.7 %25.0 %41.7 %71.4 %66.7 %22.2 %40.0 %47.9 %
19ЖитомирC47.5 %56.9 %8.3 %66.7 %25.0 %50.0 %73.3 %44.4 %40.0 %58.3 %
20ДніпроC-43.3 %65.0 %41.7 %66.7 %50.0 %53.6 %23.3 %22.2 %40.0 %29.2 %
21ЧеркасиC-43.0 %51.7 %41.7 %41.7 %16.7 %64.3 %43.3 %44.4 %20.0 %43.8 %
22КиївC-43.0 %56.9 %8.3 %66.7 %33.3 %64.3 %16.7 %66.7 %60.0 %41.7 %
23РівнеC-42.5 %70.0 %0.0 %41.7 %75.0 %42.9 %26.7 %22.2 %20.0 %62.5 %
24НіжинC-42.0 %63.3 %33.3 %50.0 %20.8 %50.0 %53.3 %22.2 %20.0 %41.7 %
25Біла ЦеркваC-41.5 %55.0 %16.7 %50.0 %75.0 %35.7 %20.0 %11.1 %100.0 %43.8 %
26УманьC-41.5 %53.3 %66.7 %83.3 %16.7 %46.4 %30.0 %22.2 %60.0 %20.8 %
27КовельC-41.3 %35.0 %50.0 %33.3 %25.0 %50.0 %63.3 %44.4 %0.0 %37.5 %
28ХмельницькийC-40.5 %65.5 %16.7 %50.0 %33.3 %92.9 %33.3 %0.0 %40.0 %14.6 %
29МукачевеD+39.0 %46.7 %0.0 %25.0 %100.0 %42.9 %50.0 %22.2 %0.0 %25.0 %
30ЗапоріжжяD+38.8 %65.0 %75.0 %25.0 %16.7 %21.4 %26.7 %44.4 %60.0 %20.8 %
31ПолтаваD+38.7 %72.4 %33.3 %8.3 %45.8 %35.7 %30.0 %0.0 %60.0 %45.8 %
32Слов'янськD+38.4 %60.3 %33.3 %25.0 %45.8 %42.9 %20.0 %33.3 %40.0 %37.5 %
33ХерсонD+37.4 %56.9 %16.7 %41.7 %33.3 %64.3 %16.7 %38.9 %40.0 %29.2 %
34ШосткаD+37.4 %74.1 %50.0 %25.0 %33.3 %17.9 %53.3 %0.0 %60.0 %12.5 %
35УжгородD+37.3 %53.3 %16.7 %33.3 %45.8 %50.0 %33.3 %0.0 %20.0 %56.3 %
36Кривий РігD+36.0 %61.7 %33.3 %33.3 %50.0 %7.1 %43.3 %0.0 %20.0 %52.1 %
37КропивницькийD+36.0 %36.7 %16.7 %33.3 %66.7 %57.1 %10.0 %33.3 %60.0 %25.0 %
38ПавлоградD+34.9 %55.2 %25.0 %66.7 %33.3 %25.0 %30.0 %27.8 %40.0 %27.1 %
39ХарківD+34.9 %36.2 %25.0 %25.0 %16.7 %39.3 %53.3 %22.2 %40.0 %45.8 %
40КременчукD34.4 %58.6 %4.2 %41.7 %16.7 %50.0 %20.0 %33.3 %60.0 %39.6 %
41ОлександріяD34.4 %74.1 %16.7 %16.7 %33.3 %35.7 %36.7 %0.0 %40.0 %33.3 %
42МелітопольD33.9 %53.4 %0.0 %33.3 %12.5 %42.9 %36.7 %44.4 %40.0 %41.7 %
43КонотопD33.5 %60.0 %16.7 %25.0 %29.2 %35.7 %43.3 %0.0 %40.0 %33.3 %
44КостянтинівкаD31.7 %55.2 %0.0 %25.0 %33.3 %14.3 %33.3 %66.7 %20.0 %33.3 %
45НікопольD31.0 %33.3 %41.7 %16.7 %66.7 %14.3 %20.0 %22.2 %40.0 %25.0 %
46БердичівD30.7 %56.9 %8.3 %41.7 %16.7 %14.3 %63.3 %33.3 %0.0 %18.8 %
47ЛисичанськD30.3 %41.7 %16.7 %8.3 %33.3 %42.9 %30.0 %22.2 %30.0 %29.2 %
48БровариD30.2 %63.8 %16.7 %16.7 %33.3 %32.1 %40.0 %0.0 %20.0 %18.8 %
49ІзмаїлD-27.4 %50.0 %0.0 %8.3 %16.7 %7.1 %50.0 %44.4 %60.0 %16.7 %
50НовомосковськE+23.8 %41.7 %0.0 %16.7 %33.3 %14.3 %36.7 %22.2 %30.0 %12.5 %
 

Основною метою проекту є надання громадськості відповідних даних щодо прозорості міських та регіональних органів влади в 2016 році на основі дослідження серед представників міст та регіонів. Ми вважаємо, що підвищення рівня поінформованості про ці дані підвищить прозорість окремих органів місцевого самоврядування, адже мери будуть керуватися ними.

Портал був створений в рамках проекту «Транспарентність, фінансове здоров’я та конкурентоспроможність муніципалітетів», що реалізується за фінансової підтримки Офіційної Допомоги з метою розвитку від Словацької Республіки (SlovakAid) і Посольство Сполучених Штатів Америки. Управління проектом здійснюється словацькою недержавною неприбутковою організацією INEKO і українським аналітичним центром МЦПД. ІNEKO та МЦПД не несуть відповідальності за повну функціональність порталів, створених INEKO, МЦПД або третіми сторонами, а також за точність даних, що представлені на створених порталах.